Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zgodnie z Ustawą, z 2014 roku o ochronie praw konsumentów (nie dotyczy firm), gwarantujemy Państwu prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyn.

W tym celu Konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Dla zachowania terminu zwrotu towaru przez Konsumenta wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem listem na adres:

BKD & PARTNERS Bożena Katarzyna Dobrowolska; Łąkowa 18, 95-015 Głowno

lub elektronicznie: info@bkd.sklep.pl

za pomocą formularza pod linkiem: Pobierz formularz odstąpienia od umowy

Towar należy zwrócić łącznie z opakowaniem, w całości, w stanie nienaruszonym, niezmienionym. Towar nie może zawierać żadnych zniszczeń i uszkodzeń.

Zwracany towar należy odesłać na adres wskazany przez Sklep.

Koszty zwrotu towaru ponosi Konsument.

Sklep Internetowy zwróci Konsumentowi kwotę równą cenie towaru (bez kosztów dostaw).

Płatności zostaną zwrócone w ciągu 5 dni roboczych przelewem bankowym przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Konsument lub na inne konto wskazane przez Konsumenta.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadku sprzedaży towaru o obniżonych parametrach. O tym czy towar jest o obniżonych parametrach konsument jest poinformowany na stronie Sklepu Internetowego.

 

Reklamacje

  1. W chwili odbioru towaru Konsument jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki w obecności przewoźnika. Przed otwarciem przesyłki należy pokwitować jej doręczenie oraz sprawdzić: a) ilość dostarczonych produktów b) czy istnieją ewentualne uszkodzenia przesyłki lub produktów.
  2. W przypadku stwierdzenia wad zakupionego towaru Konsument ma prawo do zgłoszenia reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
  3. W przypadku niezgodności przesyłki z zamówieniem należy niezwłocznie spisać protokół w obecności kuriera. Protokół powinien zawierać datę, godzinę doręczenia i dokładny opis uszkodzeń lub braków w przesyłce. Protokół musi być podpisany przez Kuriera i Konsumenta.
  4. Towar posiadający wady zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeżeli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu braku towaru w magazynie) sklep zwróci Konsumentowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne dostępne w sklepie towary do wyboru w tej samej cenie.
  5. W przypadku reklamacji towaru po jej pozytywnym rozpatrzeniu Konsument nie ponosi kosztów dostawy.
  6. Reklamacje prosimy kierować na adres: 

 BKD&PARTNERS Bożena Katarzyna Dobrowolska; Łąkowa 18, 95-015 Głowno

lub elektronicznie: info@bkd.sklep.pl

za pomocą formularza pod linkiem: Pobierz formularz reklamacji towaru

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl